حضرت رسول اکرم : هر كس به حلال، از دسترنج خود بخورد، دروازه‌های بهشت به رويش گشوده گردند و او از هريك كه خواهد وارد شود. ***** حضرت رسول اکرم : *** هر جوانى كه در دانش و عبادت رشد كند تا بزرگ شود، خداوند متعال، در قيامت پاداش هفتاد و دو صدّيق به وى می‌بخشد. *** حضرت امام علی : اگر از كارى هراس دارى، خود را در آن بينداز؛ چرا كه دلهره و هراس [از خطر] از خودِ خطر، دشوارتر است.

تبلیغات هایی که خاطره شد/ از کانال های تلگرامی تا قربانی کردن گاو در خیابان اصلی شهر

نمایش خبر : 1194 | تاریخ انتشار : 6 اسفند 1394

به گزارش سفیر آشتیان، با عبور ساعت از نیمه شب چهارشنبه روند تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری متوقف شد و تعیین سرنوشت چهارساله صندلی های مجلسین به قدرت انتخاب مردم سپرده شد.

 

اما موضوعی که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد ورود شیوه جدید تبلیغات ها برای جلب آراء مردم و به دست آوردن اقبال مردمی برای توجه هر چه بیشتر به کاندیدایی خاص بود.

 

شاید مهم ترین این شیوه های جدید تبلیغاتی و یا حتی موثر ترین آنها به وجود آمدن کانال ها طرفداری و گروه های بحث و جدل طرفداران کاندیدا بود که نمی توان از تأثیر گذاری آنان به راحتی عبور کرد.

 

کانال ها و گروه هایی که توانست رابطه بین مردم و حداقل طرفداران کاندیدا را به طور مستقیم برآورده کند که حتماً خود نامزدهای انتخابات هم این گروه ها را رصد می کرده اند.

 

یکی دیگر از سوپرایزهای تبلیغاتی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزهای شیوع بیماری های دامی در استان مرکزی، اعدام گوسفندان در ملاء عام و در میادین و مکان های پر رفت و آمد شهری بود که البته تیزهوشی نامزدهای انتخابات را نشان می داد به آن دلیل که به این ترتیب به مردم فهماندند که از مشکل نداشتن کشتارگاه صنعتی در شهر آگاهی داریم.

 

اما آنچه که چشم های مردم را به لحاظ تعجب سایز گردویی کرده بود اتفاقی بسیار عجیب تر بود و آن هم قربانی کردن 2 فروند گاو غول پیکر در یکی از چهارراه های اصلی آشتیان بود و جالب تر آنکه همراهان کاندیدا جنازه گاو جانباخته را هم که مردم درخواست اهدای آن به مرکز خیریه شهرستان داشتند، هم با خود بردند و محلی به حرف مردم (آن هم قبل از انتخابات) نگذاشتند.

 

 

از کارناوال های تبلیغاتی سخن بسیار گفته شده ولی جامع آنها در این خصیصه مشترک بودند که خودروهای سواری مسیر عبوری بین شهرستان های آشتیان، تفرش و فراهان را گازیده و در مواردی هم در سطح شهر راهپیمایی ها و تجمعاتی داشتند که بحمد الله تنها هدفشان توزیع اقلام مصرفی برای رفاه حال مردم و شکستن دیوارهای فقر در بین قشر ضعیف جامعه بود.

 

 

فرهنگ تبلیغاتی چهارم اما اقدامی مثبت از سوی نامزدهای رد صلاحیت شده آشتیان بود و آن هم اعلام تبعیت از قانون یکی در فضای مجازی و دعوت به شرکت در انتخابات و آرامش مردمی دیگری در مصلی شهر بود.

 

 

اعتلاف هایی هم در سطح منطقه آشتیان، تفرش و فراهان شکل گرفت که البته صحت آنها هر روز چند باری تأیید و رد شد که باید دید در انتها امضایی پای برگه های بی اعتبار صحت این اعتلاف ها می خورد یا که خیر.

 

اما فارغ از این هیاهو و قیل و قال همیشگی انتخابات های مجلس امید مردم این سه منطقه به نقش آفرینی منتخب آینده است که انتظارهای بس بسیار از این شخصیت حقوقی وجود دارد.

 

 انتهای پیام/ف

دیدگاه کاربران
محسن: سلام ازتنظیم این خبر جالب سپاسگزارم
امین: خداخودش به خیر کنه / مردم عزیز اشتیان بیایید خودمان تک به تک وبه صورت تفاهم یک جانبه در ابادانی شهر بکوشیم / همدیگه رو به باد تمسخر نگرفته و باید تک به تک برای خودمون ارزش قائل بشیم حالا نماینده از هر کجا / دلش که به حال ما نسوخته /انقدرساده نباشید اخه سادگی تا به کی؟؟؟؟؟؟؟؟
حمید: همشهری عزیزاقا امین راست می گوید نو امده به بازار کهنه شده دل ازار یا اینکه با کهنه خود بساز که نو گران است از خودمون مایه بذاریم ادم زنده وکیل وصی نمی خواد ،خداوند عاقبت را به خیر کند........؟
فرم ارسال دیدگاه
نام کامل :
پست الکترونیکی :
متن پیام :
کد امنیتی : تصویر كد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
منشور اخبار
salamup.ir
ir-vp
safireashtian
nashrkhabar.ir
فتیر پزی گل یاس